Občas sa stane, že vám príde popletená, nebodaj poškodená objednávka alebo príde s omeškaním, ktoré vznikne kvôli pod veľkým náporom objednávok. A niekedy dostanete objednávku, ktorá sa môže zdať, že je “poškodená”, ale v skutočnosti nie je. Pričom v realite je to bežná súčasť okuliarov a nie vada. Pozrite sa na 4 dôvody, prečo sa nám najčastejšie vracajú objednávky.

1. Šošovky na mojich okuliaroch sú žlté 

Pre ľudí, ktorí pracujú s digitálnymi zariadeniami, existujú špeciálne okuliare s pridaným filtrom, a to ako ochrana proti modrému svetlu. Ochraná vrstva proti modrému svetlu má svoje špecifiká - šošovky s touto úpravou sú jemne žlté s modrým odleskom na vonkajšej časti. Nemusíte sa ničoho obávať a hneď vraciať okuliare, je to normálna súčasť okuliarov a nie výrobná chyba. Takáto farebná úprava šošoviek zabezpečuje ochranu vašich očí.  

Ochrana proti modrému svetlu - Šošovky na mojich dioptrických okuliaroch majú jemne žltú farbu, eyerim blog

2. Moje okuliare majú krivé stránice

Plastové materiály majú svoje výhody - sú ľahké, odolné a väčšina z nich je ohybná. Posledné zmienené je teraz dôležité - občas sa stane, že dostanete okuliare, ktoré majú asymetrické alebo “krivé” stránice. Deje sa to buď kvôli samotnej preprave objednávky alebo kvôli materiálu. Nerovné okuliare sú vec, ktorú nechcete dostať avšak máme pre vás riešenie - stačí vziať okuliare do oboch rúk a v protipohybe jemne otočiť oboma stránicami.

Asymetrické stránice - moje okuliare majú krivé stránice, eyerim blog

3. Nevidím cez polarizačné okuliare

Polarizované šošovky sú teda skvelá vec - okrem toho, že vám poskytujú 100% ochranu pred UV žiarením, tak polarizačné okuliare vám toho dokážu dať oveľa viac. Všetky polarizačné okuliare majú špeciálne chemické ošetrenie šošoviek. Táto vrstva bola vytvorená špeciálne na to, aby pohltila slnečné lúče vrátane špecifického typu škodlivého svetla, ktorý nazývame “žiara”. Z času na čas, keď máte polarizované okuliare a pozeráte sa na staršie digitálne zariadenia (ako napríklad budíky alebo obrazovky), tak sa môže stať, že neuvidíte nič. Prečo? Displej na vašom telefóne (alebo na inom zariadení) má polarizačný filter aby odrážal odlesky a bolo ľahšie na ňom čítať na priamom slnečnom svetle. Ale vaše okuliare majú tiež polarizačný filter. Keď sa tieto dva filtre spoja v opačných pozíciách, všetko svetlo z vášho displeja sa odráža a vy nič neuvidíte.Polarizované šošovky - Cez polarizované okuliare nevidím niektoré veci, eyerim blog

  4 . Moje Ray-Ban okuliare sú poškrabané 

Kto by si chcel kúpiť dizajnérske okuliare a dostať ich poškrabané? Nikto. Väčšina okuliarov od značky Ray-Ban má vygravírované “RB” na ľavej šošovke hneď vedľa kĺbu. Na prvý pohľad to môže vyzerať ako poškodenie, ale pri bližšom pohľade uvídíte inicály značky, ktoré zaručujú originalitu. Pokiaľ máte polarizovanú verziu Ray-Ban okuliarov, tak “Ray-Ban P” by malo byť vygravírované v pravom hornom rohu pravej šošovky.  Ak chýba "P" chýba, tak buďte opatrní, môže ísť o falzifikát alebo o nepolarizované šošovky. Ray-Ban produkty majú na sebe prilepenú statickú nálepku (bez lepidla). Naučte sa ako rozoznať originálne Ray-Ban okuliare v tomto článku. 

Ray Ban logo - Moje okuliare sú poškrabané, eyerim blog

Veríme, že vaša objednávka z eyerim eshopu je v poriadku a že tieto 4 tipy vám ušetrili čas. V prípade, že by vaša objednávka bola chybná alebo máte akékoľvek otázky, neváhajte kontaktovať naše najmilšie zákaznícke centrum, ktoré vám rado pomôže alebo si prečítajte naše FAQ.