V prípade, že potrebujete vrátiť nesprávne alebo poškodené okuliare, kliknite sem. Urobíme všetko pre to, aby sme Váš problém vyriešili čo najskôr.
Ak potrebujete nový Formulár na vrátenie, kliknite sem.
Nižšie nájdete naše všeobecné podmienky pre vrátenie produktu:
•• Vrátiť je možné nepoužitý produkt v pôvodnom stave v lehote do 30 dní od jeho doručenia.
• Ak chcete produkt vymeniť za inú farbu/veľkost/model, pôvodnú objednávku musíte vrátiť a uskutočniť novú.
• Ak sa rozhodnete Vašu objednávku vrátiť, nie je potrebné nás kontaktovať. Všetko čo musíte urobiť, je vyplniť Formulár na vrátenie, ktorý nájdete v balíku a poslať nám ho späť spolu s produktom, ktorý chcete vrátiť.
• Hodnota produktu, ktorý vrátite, Vám bude refundovaná naspäť rovnakou formou, akou ste za objednávku platili.
• Dioptrické sklá vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo sa však nevzťahuje na reklamáciu, ak majú sklá výrobné vady.
• Za Vašu zásielku ste zodpovední do bodu, kedy balík dorazí späť k nám. Uistite sa, že balík zabalíte dôkladne, aby sa počas cesty nepoškodil.
• Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, obsahovať všetky pôvodné visačky a doplnky a nesmie byť používaný.
• Vo výnimočných prípadoch, kedy vrátený produkt obdržíme poškodený alebo po lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia, vrátenie nemusíme akceptovať a produkt Vám môžeme vrátiť späť.
• Nie sme zodpovední za žiadne produkty, ktoré nám budú vrátené omylom. Ak si želáte, aby Vám bol takýto produkt vrátený naspäť, môžeme od Vás vyžadovať úhradu nákladov na odoslanie.
• Poštovné náklady za vrátenie produktu hradí zákazník.
• Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate, by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Pre prípad potreby si odložte potvrdenie o odoslaní zásielky.
Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.