Help

Často kladené otázky
Poštovné a vrátenie tovaru
Kontakt
Moja objednávka
Platby, akcie a zľavové kupóny
Produkty, značky a dostupnosť
Vrátenie produktu a peňazí
Doručenie a poštovné
Technické problémy
eyerim collection
Reklamácia
Kamenná predajňa
Ako vrátiť okuliare
Otázky

Odhadovaná doba doručenia Vašej objednávky sa vždy nachádza v potvrdení objednávky, ktoré obdržíte prostredníctvom e-mailu. V prípade, že máte záujem o viac bližšie informácie, neváhajte kontaktovať náš Zákaznicky servis - rád Vám s prezistením stavu objednávky pomôže.

Ak sa Vám vo Vašej e-mailovej schránke nedarí nájsť potvrdenie Vašej objednávky, postupujte nasledovne:

• Skontrolujte sekciu "Nevyžiadaná pošta" alebo iné filtre, ktoré vo Vašej e-mailovej schránke používate, napr. "Reklamy" či "Spam".
• Uistite sa, že ste Vašu objednávku úspešne odoslali, t.j. platba bola akceptovaná.

Ak ani naďalej neviete nájsť Vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní Vašich osobných údajov urobili chybu v e-mailovej adrese alebo bola Vaša platba z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a čo najpresnejšie nám opíšte Váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr

Bohužiaľ, po prijatí Vašej objednávky nie je možné vykonať žiadne zmeny, vrátane zmeny farby/veľkosti okuliarov, spôsobu doručenia, či platby.

Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť a vytvoriť jednoducho novú.

V prípade, že chcete Vašu objednávku zrušiť, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojim číslom objednávky. Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (v prípade platby vopred).

Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis so svojím číslom objednávky a povedzte nám, prečo objednávku rušíte.

Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (pri platbe inej ako dobierka). V prípade zrušenia objednávky môže trvať až 5 pracovných dní, kým bude platba viditeľná na Vašom účte, v závislosti od typu platby, karty alebo Vašej banky.

V prípade niektorých kuriérskych služieb alebo počas rušného obdobia, ako sú Vianoce, môže aktivácia sledovacieho čísla trvať 1 - 4 dni.

Ak Vaše sledovacie číslo nezobrazuje stav Vašej zásielky ani po tejto dobe alebo sa stav zásielky dlhšiu dobu nezmenil, kontaktujte náš Zákaznícky servis, aby sme Vám tento problém mohli pomôcť vyriešiť čo najrýchlejšie.

Po odoslaní zásielky nie je možné Vašu objednávku zrušiť.

V prípade, že chcete zrušiť doručenie Vašej zásielky, odporúčame Vám kontaktovať priamo prepravnú spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje. Ak Vašu žiadosť nestihnú medzičasom spracovať, stačí, ak zásielku nepreberiete a prepravná spoločnosť ju odošle naspäť k nám.

Akonáhle Vašu odmietnutú zásielku preberieme a spracujeme, budeme Vás informovať o jej zrušení a prípadnom vrátení peňazí.

Snažíme, aby Vaše nakupovanie na eyerim bolo jednoduché a bezproblémové, no vieme, že raz za čas nejaká otázka ostane visieť vo vzduchu. Preto sme pre Vás vytvorili túto stránku.
Veríme, že odpoveď na Vašu otázku nájdete práve tu. Ak sa Vám to nepodarí, kontaktujte nás priamo. Sme tu pre Vás každý pracovný deň počas celého roka. Vyberte si jednu z dole uvedených možností ako sa s nami spojiť a my Vám veľmi radi poradíme.

email address [email protected]

phone +421 232 195 370

Veľmi nás mrzí, ak taká situácia nastane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným prípadom predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledovné informácie:

• číslo objednávky
• názov poškodeného produktu
• popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním späť k nám a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné okuliare v 100% stave alebo Vám vrátime peniaze.

Faktúru vystavujeme spolu s každou objednávkou. Zasielajú sa iba v elektronickej podobe, a to v prílohe emailu s potvrdením o odoslaní objednávky.

Pozor, v prípade, že ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vaša faktúra Vám bude odoslaná prostredníctvom e-mailu do 24 hodín ako zásielku prevezmete a zaplatíte na mieste prevzatia.

Táto funkcia na našej stránke zatiaľ nie je sprístupnená a možnosť „nakupovať ako firma" v košíku nenájdete.

V prípade, že máte záujem o túto formu nákupu, postupujte nasledovne:

• Vytvorte Vašu objednávku ako „klasický" zákazník.
• Hneď ako obdržíte potvrdenie Vašej objednávky, kontaktujte náš Zákaznícky servis a informujte nás o zmene fakturačných údajov.
• Nezabudnite nám poskytnúť celý názov firmy a daňové údaje, aby sme vedeli zahrnúť vo faktúre všetky potrebné informácie.
• Vašu faktúru Vám následne odošleme prostredníctvom e-mailu, prípadne vo vnútri zásielky.

Upozorňujeme, že v prípade platby na dobierku Vám nemôžeme vystaviť faktúru skôr, ako po jej prevzatí a zaplatení. V takom prípade Vám bude faktúra odoslaná prostredníctvom e-mailu hneď po zaplatení objednávky na mieste prevzatia.

V prípade akýchkoľvek nejasností s Vašou faktúrou, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis. Veríme, že Vám tento problém pomôžeme vyriešiť bez akýchkoľvek komplikácií.

Nerobte si starosti. Faktúru nájdete v prílohe emailového potvrdenia o odoslaní Vašej objednávky.

Ak ste ako spôsob platby zvolili dobierku, Vaša faktúra Vám bude zaslaná emailom do 24 hodín od prevzatia a zaplatenia zásielky.

Aktuálne si u nás môžete vybrať z nasledujúcich platobných metód:
• Kreditná/Debetná karta
• Dobierka
Všetky platby sú uskutočnené prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť podvodov.

Zľavový kupón musíte vyplniť v rovnakej forme a bez medzier tak, ako ste ho dostali/našli na našej stránke. Jednoducho prepíšte alebo skopírujte kód kupónu do kolónky „Zľavový kupón" v košíku:
how to use discount voucher

Po zadaní kódu, kliknite na „UPLATNIŤ" a Vaša zľava bude automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Majte, prosím, na pamäti, že hodnota zľavového kupónu sa v košíku zobrazuje vždy bez DPH.
how to use discount voucher

Zľavový kupón je potrebné uplatniť v košíku v prvom kroku Vášho nákupu. Po prijatí objednávky nie je možné dodatočne uplatniť zľavu.

V prípade, že sa Vám zľavový kupón nedarí uplatniť, skontrolujte, či ste splnili nasledovné:
• Pri každom nákupe môžete uplatniť iba jeden zľavový kupón
• Na každú zľavu a zľavový kupón sa vzťahujú isté podmienky. Uistite sa, že tieto podmienky pred použitím kupónu skontrolujete. Zľava sa môže vzťahovať iba na niektoré produkty a vačšina z nich je časovo obmedzená. Podmienky každého zľavového kódu sú vždy spomenuté priamo na stránke alebo v e-maily, v ktorom ste kupón obdržali.

Ak Váš zľavový kupón ani naďalej nefunguje, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac podrobností, prípadne snímky obrazovky akýchkoľvek chybových správ, ktoré sa Vám zobrazia, aby sme Váš problém vedeli vyriešiť čo najskôr.

Ak pri vašom nákupe využijete zľavový kupón a neskôr objednávku zrušíte alebo vrátite, kupón môžete použiť znovu iba v prípade, že:
• platnosť tohto kupónu ešte nevypršala
• podmienky použitia tohto kupónu zahŕňajú nový produkt
• kupón nie je obmedzený na jedno použitie

Kupóny platné iba na prvú objednávku nie je možné opätovne použiť.

V prípade, že sa dobierka ako možnosť platby vo Vašom košíku nezobrazuje, môže to byť spôsobené nasledujúcimi podmienkami pre platbu dobierkou:
• Platba na dobierku nie je možná v prípade, že Vaša objednávka zahŕňa dioptrické sklá, teda produkt, ktorý je vyrobený na mieru pre Vás.
• Platba na dobierku je z bezpečnostných dôvodov povolená iba pri objednávkach neprekračujúcich sumu 200 EUR.

Zaregistrovali ste sa na odber nášho newslettera? Váš uvítací zľavový kupón by ste mali obdržať do niekoľkých minút.

Ak ste Váš kupón neobdržali, skontrolujte nasledovné:
• Skontrolujte sekciu „Reklama" alebo „Spam" vo Vašej e-mailovej schránke. Naše newslettre sa niekedy popletú zo skvelých zliav, ktoré v sebe nesú, a občas zablúdia.
• Uistite sa, že ste pri zadávaní Vašej e-mailovej adresy neurobili chybu. Najjednoduchší spôsob je skúsiť sa opäť prihlásiť a počkať, či uvítací e-mail nedorazí.

Ak ani po týchto krokoch Váš uvítací e-mail stále neviete nájsť, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a opíšte nám podrobne Váš problém, aby sme Vám vedeli pomôcť čo najskôr .

Žiaľ, tento spôsob platby je na našej stránke zatiaľ nedostupný.

Chystáte sa pri Vašej objednávke uplatniť zľavový kupón? Nezabudnite, že môžete použiť iba jeden.

Viac informácii o tom, ako na našej stránke môžete uplatniť zľavový kupón, nájdete tu.

Zľavový kupón musíte uplatniť v košíku v prvom kroku Vášho nákupu. Po prijatí objednávky zľavu nie je možné dodatočne uplatniť.

V prípade, že si želáte uplatniť zľavový kupón po prijatí objednávky, objednávku musíte zrušiť a vytvoriť na našej stránke novú. Viac informácií o zrušení objednávky nájdete tu.

Naša rada - sledujte našu stránku! Možno práve dnes narazíte na skvelú zľavu na Vašu obľúbenú značku, doptrické sklá alebo novú kolekciu.

Ak sa chcete potešiť zľavovým kupónom, prihláste sa na odber nášho newslettera, ktorý je vždy plný skvelých ponúk. Na našej Facebook fanpage alebo Instagrame zas nájdete zaujímavé súťaže a obľúbené „giveaways".

Možnosť nákupu bez DPH na našej stránke neposkytujeme z dôvodu našich všeobecne platných pravidiel.

Ako internetový obchod naše ceny meníme a prispôsobujeme aktuálnym marketingovým aktivitám, skladovým zásobám a dopytu našich zákazníkov. V prípade takej situácie, nie je možné cenu Vašej objednávky zmeniť a vrátiť Vám vzniknutý peňažný rozdiel.

O každom produkte, ktorý na našej stránke nájdete, sa Vám snažíme poskytnúť čo najviac informácii, vrátane:
• vlastností a technických špecifikáciá modelu
• možnosti a detaily veľkostí
• produktové fotografie
• odhadovanú dobu doručenia
Na stránke konkrétneho modelu okuliarov, hneď pod fotografiou modelu, nájdete informácie o tom, z akého materiálu je model vyrobený, akú má farbu rámu/šošoviek alebo informácie o jeho rozmeroch. Veľkostné rozmery sú vždy dané tromi parametrami, ktoré predstavuju šírku dioptrických skiel/šírku nosníka/dĺžku bočnice - na stránke uvedené ako napr. S (38/14/140). Ak máte problém s výberom veľkosti, v časti „VEĽKOSTI" nájdete krátky návod, ktorý Vám pomôže vybrať správnu veľkosť práve pre Vás.

Viete presne, čo hľadáte? V tom prípade stačí, ak v pravom hornom rohu stránky kliknete na vyhľadávacie pole, napíšete názov produktu/značky a kliknete na lupu hneď vedľa. Náš šikovný vyhľadávač takto v okamihu nájde to, čo hľadáte!
Ak nemáte konkrétnu predstavu, môžete začať prehľadávaním kategórií, ktoré nájdete taktiež v hornej časti našej stránky. Začnite so slnečnými, dioptrickými, lyžiarskymi okuliarmi alebo skúste kategóriu „OUTLET", kde nájdete modely za skvelé zľavnené ceny. V každej kategórii môžete ďalej hľadať kolekcie pre ženy alebo mužov, konkrétne značky, okuliare podľa typu rámu alebo toho, či sú na sklade.

V sekcii „ZNAČKY" nájdete zoznam všetkých značiek, ktoré ponúkame a veríme, že tam nájdete aj tú, ktorú hľadáte práve Vy! Šance sú naozaj vysoké, pretože u nás nájdete tisícky slnečných okuliarov, dioptrických rámov a okuliarov na lyžovanie vyše 80-tich značiek.

Našli ste, čo ste hľadali? Stačí už len vložiť okuliare do Vášho nákupného košíka a dokončiť nákup.

Stačí si vybrať slnečné alebo dioptrické okuliare, ktoré sa Vám páčia, kliknúť na ikonku „Vyskúšať cez Magic Mirror" v pravom dolnom rohu fotografie, zapnúť Vašu webkameru alebo jednoducho nahrať Vašu fotku, a je to.

Žiaľ, niektoré produkty na našej stránke momentálne nepodporujú skúšanie cez webkameru, čo nás veľmi mrzí. Všetky modely, ktoré však túto funkciu podporujú, nájdete tu.

Poznámka: Nezabudnite na to, že naše Magic Mirror Vám nevie pomôcť vybrať tú správnu veľkosť. Pomáha Vám zistiť, či Vám konkrátny typ rámu svedčí, a teda či je pre Vás vhodný. S výberom správnej veľkosti Vám pomôže náš Sprievodca veľkosťami.

U nás v eyerim sa všetko točí okolo online sveta, čo znamená, že kamennú predajňu momentálne nemáme.
Každý deň Vám však prinášame tisícky autentických modelov slnečných, dioptrických a lyžiarskych okuliarov spolu s tipmi a novinkami zo sveta očnej optiky, ktoré nájdete na našom blogu priamo z pohodlia Vášo domova.

Doručiť Vám vieme iba produkty, ktoré tvoria našu aktuálnu ponuku.Našu stránku však aktualizujeme každý deň, preto ak ste ešte stále nenašli tie pravé okuliare pre Vás, možno ich objavíte už čoskoro!

Momentálne nie je možné zistiť, či bude vypredaný model, opäť dostupný alebo kedy sa tak stane. Rôzne značky prichádzajú pravidelne s novými kolekciami, a tie častokrát, modely zo starších kolekcií nahradia a ich výroba sa ukončí. Informácie o tom, či sa výroba konkrétneho modelu ukončila alebo iba pozastavila, žiaľ, nemáme.

Čo tak nájsť niečo podobné? Začnite napríklad s kategóriou slnečné okuliare a potom Váš výber zúžte pomocou filtrov, ktoré nájdete hneď naľavo. Hľadajte podľa konkrétnej farby šošoviek, tvaru rámu, značky alebo materiálu a možno nájdete viac ako ste očakávali.

Áno, bez najmenších pochybností.

Všetky slnečné okuliare, dioptrické rámy a lyžiarske okuliare, ktoré na eyerim nájdete, sú 100% originálne. Každý kúsok doručujeme do Vašich rúk v originálnom balení spolu s originálnym príslušenstvom, ktoré výrobca poskytuje. Ak výrobca poskytuje certifikát pravosti, bude súčasťou zásielky.

Spolupracujeme priamo s výrobcami ako Luxottica alebo Safilo - najväčšími producentmi očnej optiky na svete, ktorí už niekoľko desaťročí stoja za výrobou značiek ako Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors a mnohých ďalších. Sme oficiálnym a autorizovaným predajcom značiek Ray-Ban a všetkých ostatných, ktoré v našej ponuke nájdete. Na oficiálnej stránke Ray-Ban si nás môžete dokonca overiť, stačí kliknúť tu.

Čo je však asi najdôležitejšie, už viac ako 5 rokov sa spolu s našim tímom staráme o zrak a štýl ľudí z viac ako 15 krajín Európy, ponúkame to najlepšie, čo vo svete očnej optiky nájdete a vybrať si u nás môžete z vyše 80 značiek. Veríme, že nám dáte za pravdu, že niečo podobné by sa nám predajom "fejkov" nepodarilo. V eyerim robíme každý deň všetko preto, aby spokojnosť našich zákazníkov nebola menej ako 100%-ná a veríme, že vo Vašom prípade tomu nebude inak.

Každý produkt, ktorý si u nás zakúpite, doručujeme do Vašich rúk v originálnom balení spolu s originálnym príslušenstvom, ktoré výrobca poskytuje.

Väčšina značiek a kolekcií vo svojom balení zahŕňa pevné púzdro alebo iný ochranný obal a čistiacu handričku. Niektoré produkty sú dodávané v mikrovláknovom textilnom vrecúšku, ktoré slúži ako ochranný obal a čistiaca handrička zároveň.

O farbe alebo type obalu nevieme rozhodnúť. To, v akom obale Vaše okuliare budú doručené, závisí od konkrétneho výrobcu.

Momentálne nie je možné zistiť, kedy bude konkrétny produkt opäť na našom sklade.

Rýchle odoslanie našich produktov je pre nás prioritou, a tie najobľúbenejšie kúsky sa snažíme mať neustále skladom, nech sa deje čokoľvek. Ak Vás na našej stránke zaujmú okuliare, ktoré sú dostupné, no nemáme ich na sklade, urobíme všetko preto, aby sme Vám ich doručili čo najskôr. Odhadovanú dobu doručenia takéhoto modelu nájdete vždy na pravej strane produktovej stránky, vedľa jeho fofografie.

Veľmi by nás mrzelo, ak by Vám doručené okuliare nesedeli. Preto na stránke každého produktu v sekcii „VEĽKOSTI", nájdete krátky návod, ktorý Vám pomôže vybrať správnu veľkosť pomocou kreditnej karty. Ako vždy spomíname, pre drvivú väčšinu ľudí je tou správnou voľbou veľkosť M a je veľmi pravdepodobné, že bude sedieť aj Vám.

Trik s kreditnou kartou nie je jediná možnosť, ako zistiť, ktorá veľkosť je správna. Môžete skúsiť aj nasledovné:
• Zistiť veľkosť okuliarov, ktoré už doma máte a hľadať podobnú.
• Odmerať si Vaše okuliare doma ručne a rozhodnúť sa podľa nich.
• Použiť naše Magic Mirror, ktoré Vám vizuálne poradí, či pre Vás tvar rámu nie je veľký alebo malý

Ak chcete vedieť viac o výbere veľkosti, kliknite tu.

Na našej stránke nájdete množstvo vyhľadávacích filtrov, pomocou ktorých dokážete zúžiť Vašu finálnu selekciu. Najrozhodujúcejším faktorom je však tvar Vašej tváre:

Okrúhle tváre sú zvyčajne rovnako široké ako dlhé, sánka a lícne kosti sú zaoblené. Líca sú plné a širšie ako čelo. Pre tieto typy tváre odporúčame hranaté rámy, ideálne so silnými líniami, ktoré vizuálne zjemňujú výrazné lícne kosti. Polorámové okuliare, ktoré opticky predlžujú tvár, sú ideálnou voľbou pre tento typ tváre.

Hranaté tváre sa vyznačujú rovnakou šírkou lícnych kostí, čela a sánky. Ideálne sú okrúhle rámy, oválne rámy alebo cat-eye rámy, ktoré značne zjemnia čeľusť. V prípade obdĺžnikového rámu odporúčame zaoblené okraje. Ak je Vaša tvár dlhšia ako širšia (máte dlhé čelo, vysoké lícne kosti a zaoblenú sánkovú kosť), odporúčame rámy s väčšou plochou šošoviek. "Oversized" rámy sú jednoznačne správnou voľbou pre Vás. Tento tvar okuliarov vizuálne rozšíri a zároveň opticky skráti Vašu tvár.

Srdcové tváre, taktiež nazývané trojuholníkové, sú charakteristické širokým čelom a malou bradou. Pri výbere okuliarov Vám odporúčame zamerať sa na štvorcové alebo obdĺžníkové rámy. Okrúhle a oválne rámy sú taktiež vhodnou voľbou.

Oválne typy tváre majú lícne kosti mierne širšie ako čelo a bradu a pripomínajú tvar vajíčka. Ľudom s týmto typom tváre sa hodí akýkoľvek tvar rámu. Najdôležitejším faktorom pri výbere je veľkosť.

Ak sa u nás rozhodnete zakúpiť si k dioptrickému rámu aj sklá, je viac než jasné, že na našej stránke natrafíte na niekoľko lekárskych výrazov, ktorých význam Vám nemusí byť na prvý pohľad jasný. Popis každého z nich nájdete na našom blogu, ktorý Vám s objednávkou rozhodne pomôže. Viac sa dočítate tu.

V prípade, že potrebujete aj naďalej s niečim poradiť, obráťte sa na náš Zákaznícky servis prostredníctvom jednej z dole uvedených možností a my Vám veľmi radi poradíme.

Áno, eyerim poskytuje na všetky produkty 2-ročnú záruku.

Každý výrobca definuje záruku inak. Niektoré značky pokrývajú obdobie 6 mesiacov, zatiaľ čo iné, obdobie 24 mesiacov. V kontrakte sa zvyčajne nachádzajú tisíce podmienok, technických definícií a geografických obmedzení. Našim cieľom je Vás od týchto komplikácii odbremeniť. To je dôvodom, prečo poskytujeme svoju vlastnú medzinárodnú záruku v trvaní dvoch rokov, bez akýchkoľvek ďalších obmedzení. Všetko čo potrebujete je faktúra (v tlačenej, či e-mailovej podobe), ktorú obdržíte po zaplatení objednávky. Táto faktúra, je zároveň aj Vaším záručným listom.

Záruka sa uplatňuje na všetky výrobné chyby* bez výnimky. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia rámu alebo šošoviek spôsobené bežným každodenným nosením (napríklad škrabance) a na poškodenia vzniknuté pri nehode alebo nesprávnom používaní.

* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky pripisované dizajnovým vlastnostiam produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením.

Sme exkluzívnym online predajcom a oficiálnym predajcom všetkých značiek na www.eyerim.sk a naše produkty predávame priamo spotrebiteľom. Z tohto dôvodu neposkytujeme možnosť veľkoobchodného nákupu.

Je nám to ľúto, v eyerim náhradné diely nenájdete. U nás máte možnosť zakúpenia iba kompletných modelov, a teda okuliare vrátane šošoviek, ktoré Vám budú dodané s príslušenstvom, ktoré oficiálny výrobca ponúka.

Doba, kedy začína plynúť 2-ročná záruka, sa líši na základe spôsobu platby.

Ak ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vaša záruka začína plynúť odo dňa, kedy Vám budú Vaše okuliare doručené.

Ak sa rozhodnete za Vašu objednávku zaplatiť vopred (kreditná/debetná karta), Vaša záruka začína plynúť odo dňa, kedy objednávku uskutočníte (zaplatíte).

Áno, samozrejme! Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

Viac detailov o tom, ako prebieha vrátenie, nájdete tu.

Ako všetko u nás na eyerim, vrátenie produktu je veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete urobiť, je okuliare dôkladne zabaliť do pôvodného originál balenia, v akom Vám boli doručené, a zaslať ich späť k nám na nasledovnú adresu:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

V prípade, že potrebujete vrátiť nesprávne alebo poškodené okuliare, kliknite sem. Urobíme všetko pre to, aby sme Váš problém vyriešili čo najskôr.

Ak potrebujete nový Formulár na vrátenie, kliknite sem.

Nižšie nájdete naše všeobecné podmienky pre vrátenie produktu:

•• Vrátiť je možné nepoužitý produkt v pôvodnom stave v lehote do 30 dní od jeho doručenia.
• Ak chcete produkt vymeniť za inú farbu/veľkost/model, pôvodnú objednávku musíte vrátiť a uskutočniť novú.
• Ak sa rozhodnete Vašu objednávku vrátiť, nie je potrebné nás kontaktovať. Všetko čo musíte urobiť, je vyplniť Formulár na vrátenie, ktorý nájdete v balíku a poslať nám ho späť spolu s produktom, ktorý chcete vrátiť.
• Hodnota produktu, ktorý vrátite, Vám bude refundovaná naspäť rovnakou formou, akou ste za objednávku platili.
• Dioptrické sklá vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo sa však nevzťahuje na reklamáciu, ak majú sklá výrobné vady.
• Za Vašu zásielku ste zodpovední do bodu, kedy balík dorazí späť k nám. Uistite sa, že balík zabalíte dôkladne, aby sa počas cesty nepoškodil.
• Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, obsahovať všetky pôvodné visačky a doplnky a nesmie byť používaný.
• Vo výnimočných prípadoch, kedy vrátený produkt obdržíme poškodený alebo po lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia, vrátenie nemusíme akceptovať a produkt Vám môžeme vrátiť späť.
• Nie sme zodpovední za žiadne produkty, ktoré nám budú vrátené omylom. Ak si želáte, aby Vám bol takýto produkt vrátený naspäť, môžeme od Vás vyžadovať úhradu nákladov na odoslanie.
• Poštovné náklady za vrátenie produktu hradí zákazník.
• Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate, by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Pre prípad potreby si odložte potvrdenie o odoslaní zásielky.

Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

Je to jednoduché! Stačí postupovať podľa inštrukcií na formulári a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Hneď ako formulár vyplníte, zabaľte ho spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Nižšie nájdete príklad, ako by mal vyplnený formulár vyzerať:
how to use discount voucher

Ak sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteneho produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

V prípade, že máte záujem o iný model, farbu alebo veľkosť, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

Poštovné náklady spojené s vrátením produktu hradí zákazník. Poplatky za vrátenie produktu Vám budú preplatené len v takom prípade, kedy vraciate poškodený produkt.V prípade, že ste si pri objednávke zvolili platbu na dobierku, tento poplatok Vám pri následnom vrátení objednávky taktiež nebude refundovaný.

Nanešťastie, dioptrické sklá vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne žiadať vrátenie peňazí, čo však nevylučuje možnosť reklamácie, ak majú sklá výrobné vady.

Nanešťastie, dioptrické sklá vyhotovené na základe Vašich individuálnych požiadaviek, nie je možné bezdôvodne vrátiť a následne za ne žiadať vrátenie peňazí. To však neplatí v prípade reklamácie, ak majú sklá výrobné vady. V prípade vrátenia dioptrického rámu spolu so šošovkami, Vám budú vrátené peniaze len za okuliarový rám.

Ak si Vaše sklá chcete nechať, ale rám vrátiť, stačí nám ich poslať a my sa postaráme o zvyšok. Okuliare zašleme našim optikom, aby Vám sklá profesionálne z rámu odstránili a odošleme Vám ich späť na Vašu adresu. V žiadnom prípade Vám však neodporúčame sklá opätovne použiť. Sú vyrobené na mieru do konkrétneho rámu a v kombinácii s rámom inej veľkosti alebo tvaru by mohli Váš zrak poškodiť.

POZNÁMKA: Po prijatí objednávky okuliarového rámu s dioptrickými šošovkami vyhotovenými na mieru, nie je možné, v prípade zrušenia takejto objednávky, žiadať vrátenie peňazí za objednané sklá. A to ani v prípade, že objednávka ešte nebola vyexpedovaná.

Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Tento proces trvá spravidla 14 pracovných dní odo dňa odoslania zásielky.

Odporúčame Vám odložiť si potvrdenie o odoslaní zásielky, pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu k nám mohli v prípade potreby sledovať.

Zabudli ste k vrátenému produktu priložiť Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náš tím, ktorý spracúva vrátené zásielky, pravdepodobne identifikuje Vašu objednávku na základe mena odosielateľa.

Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Vrátenie peňazí môžete následne očakávať v priebehu najbližších pracovných dní.

Vrátenie peňazí sme povinní uskutočniť do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy. Avšak, nie skôr, ako obdržíme vrátený produkt alebo potvrdenie o jeho odoslaní.

Dĺžka prevodu následne závisí od typu Vašej platobnej karty, účtu a podmienok Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným situáciám predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledujúce informácie:
• číslo objednávky
• názov poškodeného produktu
• popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním produktu naspäť na našu korešpodenčnú adresu a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné nové okuliare v 100% stave.

Osobné vrátenie objednávok v tomto momente nie je možné. Pri vrátení Vašej objednávky sa riaďte postupom na vrátenie, ktorý nájdete tu.

Vrátenie peňazí prebieha elektronicky, bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku a rozhodnete sa ju vrátiť, kontaktujte, prosím, medzičasom náš Zákaznícky servis a zašlite nám nasledovné údaje:
• IBAN a SWIFT kód
• meno majiteľa bankového účtu
• adresu majiteľa bankového účtu

Akonáhle Vašu vrátenú zásielku príjmeme, spracujeme ju a o vrátení peňazí Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Prosím, majte na pamäti, že pri platbe na dobierku,neprebieha vrátenie peňazí nijak inak ako bankovým prevodom.

Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám emailom fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na [email protected] a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou produktu.

Neviete nájsť Váš Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náhradný formulár na stiahnutie nájdete tu.

Stačí postupovať podľa inštrukcií a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Formulár, prosím, zabaľte spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Všetky najobľúbenejšie modely okuliarov držíme vždy skladom, aby sme Vám ich mohli odoslať čo najskôr. Tieto produkty sú na stránke ľahko rozpoznateľné - sú označené značkou "Skladom" a odosielame ich do 24 hodín.

Produkty, ktoré túto značku nemajú, sú dostupné, no nemáme ich práve na sklade. Tie zvyčajne odosielame v priebehu 11 pracovných dní. Odhadovaná doba doručenia je však vždy uvedená individuálne na stránke každého produktu.

Áno, samozrejme!

Okamžite po odoslaní Vašej objednávky obdržíte potvrdzujúci e-mail spolu so sledovacím číslom, na základe ktorého môžete cestu Vašich okuliarov sledovať. Po kliknutí na toto číslo v e-maily Vás automaticky presmeruje na sledovaciu stránku kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám zobrazí stav Vašej zásielky.

Ak je stav Vašej objednávky po prihlásení sa do Vášho účtu „Spracuváva sa", nemáte sa čoho obávať. Znamená to, že ešte stále pracujeme na tom, aby sme Vaše okuliare čo najskôr odoslali do Vašich rúk.

V prípade, že si na našej stránke vyberiete produkt, ktorý momentálne nemáme skladom, stav „Spracuváva sa" sa môže zobrazovať dlhšie ako je zvykom a znamená, že Vami vybraný produkt stále nedorazil na náš sklad, odkiaľ by sme Vám ho mohli odoslať. Prosím, majte na pamäti, že odhadovaná doba doručenia sa vo Vašom potvrdení objednávky zobrazuje v pracovných dňoch (nerátajúc víkendy a sviatky).

Akonáhle Vašu objednávku odošleme, budeme Vás informovať prostrednícvtvom e-mailu spolu so sledovacím číslom, na základe ktorého môžete cestu Vašich okuliarov sledovať. Po kliknutí na toto číslo v e-maily Vás automaticky presmeruje na sledovaciu stránku kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám zobrazí stav Vašej zásielky.

V prípade niektorých kuriérskych služieb alebo počas rušného obdobia, ako sú Vianoce, môže aktivácia sledovacieho čísla trvať 1 - 4 dni.

Ak Vaše sledovacie číslo nezobrazuje stav Vašej zásielky ani po tejto dobe alebo sa stav zásielky dlhšiu dobu nezmenil, kontaktujte náš Zákaznícky servis, aby sme Vám tento problém mohli pomôcť vyriešiť čo najrýchlejšie.

Áno. eyerim ponúka na všetky produkty doručenie úplne zadarmo - priamo k Vaším dverám.

Majte však na pamäti, že náklady na vrátenie produktu, hradí zákazník.

Pripomíname, že dobierka nie je spôsob doručenia. Všetky objednávky odosielame kuriérskou spoločnosťou a doručenie je bezplatné.

Výberom dobierky si volíte spôsob, akým chcete za objednávku zaplatiť, nie spôsob, akým chcete, aby bola objednávka doručená. Pri odoslaní do vybraných krajín sa za dobierku účtuje poplatok.

Žiaľ, momentálne sme schopní doručiť objednávky iba v rámci EÚ.

Z dôvodu všeobecných predpisov sme schopní zmeniť Vašu adresu doručenia alebo kontaktné informácie iba v prípade, že sme Vašu objednávku ešte neodoslali. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a poskytnite nám Vašu novú adresu doručenia, meno prijímateľa alebo telefónne číslo.

V prípade, že ste od nás obdržali potvrdenie o odoslaní objednávky, Vaše údaje už nevieme zmeniť a odporúčame Vám kontaktovať priamo kuriérsku spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje.

Vačšina kuriérov doručuje zásielky počas bežnej pracovnej doby a môže pri prevzatí vyžadovať podpis. Z tohto dôvodu Vám odporúčame zvoliť adresu doručenia, na ktorej Vás alebo inú poverenú osobu kuriér v dobe doručovania zastihne.

Nie sme schopní poskytnúť Vám presný dátum a čas doručenia Vašej zásielky. Odhadovaná doba doručenia každej objednávky je zobrazená na produktovej stránke, v nákupnom košíku a v e-mailovom potvrdení o prijatí objednávky.

V prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná a jej doručenie potrebujete z nejakého dôvodu odložiť, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám približný dátum, kedy budeme môcť Vašu zásielku odoslať.

Akonáhle Vašu objednávku odošleme, budeme Vás informovať prostrednícvtvom e-mailu spolu s Vašim sledovacím číslom, na základe ktorého môžete cestu Vašich okuliarov sledovať. Po kliknutí na toto číslo Vás automaticky presmeruje na sledovaciu stránku kuriérskej spoločnosti, ktorá Vám zobrazí stav doručovania Vašej zásielky.

Vašu zásielku môžeme odoslať na akúkoľvek adresu, na ktorej sa zdržiavate, bez ohľadu na to, či je to adresa Vášho bydliska alebo práce.

Vačšina kuriérov doručuje zásielky počas bežnej pracovnej doby a môže pri prevzatí vyžadovať podpis. Z tohto dôvodu Vám odporúčame zvoliť adresu doručenia, na ktorej Vás alebo inú poverenú osobu, kuriér v dobe doručovania zastihne.

Ak sa rozhodnete prihlásiť sa na odber newslettera, môžete sa spoľahnúť, že už nikdy nezmeškáte žiadne novinky a špeciálne ponuky.

Najjednoduchším spôsobom ako sa prihlásiť na odber nášho newslettera, je presunúť sa na spodnú časť našej úvodnej stránky, vyplniť e-mailovú adresu, kliknúť na „PRIHLÁSIŤ" a je to. Ste oficiálnym odoberateľom nášho newslettera! Navyše, ak sa na odber newslettera prihlásite na tomto mieste, dostanete od nás uvítaciu zľavu na Váš prvý nákup.

Ak pri pokuse o prihlásenie sa do Vášho účtu narazíte na chybovú správu, ktorá hovorí, že Vaša e-mailová adresa alebo heslo sú nesprávne, skontrolujte nasledovné:
• Uistite sa, že Váš účet bol úspešne vytvorený, keď ste sa na našej stránke registrovali prvýkrát. Ak registrácia prebehla v poriadku, obdržali ste od nás uvítací e-mail. Ak sa vám tento e-mail nepodarí nájsť, môže to znamenať, že ste pri registrácii urobili chybu v e-mailovej adrese a Váš účet nebol vytvorený správne.
• Prihlásenie sa na odber nášho newslettera nezaručuje vytvorenie eyerim účtu. Ak ste sa prihlásili na odber newslettera a chcete si vytvoriť eyerim účet, potrebná je samostatná registrácia.
• Skontrolujte, či ste pri pokuse o prihlásenie použili e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste použili pri registrácii.
• Ak si neviete spomenúť na Vaše heslo, kliknite na „Zabudli ste heslo? Kliknite sem". Vyplňte Vašu e-mailovú adresu a my Vám odošleme e-mail s odkazom, na ktorom si budete môcť vytvoriť nové heslo.
Ak ste ani po kontrole vyššie uvedených krokov Váš problém s prihlásením sa do Vášho účtu nevyriešili, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac detailov.

Nie, nemusíte.

Informácie ohľadom stavu Vašej objednávky od nás vždy dostanete prostredníctvom e-mailu. Avšak, registrácia prináša výhody, ak sa rozhodnete u nás nakupovať opäť v budúcnosti. Vaše údaje si zapamätáme a vďaka tomu si Vašu ďalšiu objednávku vytvoríte rýchlosťou blesku. Vo Vašom účte si môžete kedykoľvek pozrieť Vaše predchádzajúce objednávky, upraviť preferované doručovacie a fakturačné adresy, zmeniť kontaktné údaje a ušetriť tak čas.

Upozorňujeme, že akékoľvek zmeny, ktoré vo Vašom účte vykonáte, sa neodzrkadlia vo Vašich aktuálnych objednávkach. Ak napríklad vo Vašom účte zmeníte adresu doručenia, zmena bude viditeľná až vo Vašej ďalšej objednávke.

Ak si neželáte naďalej odoberať náš newsletter, môžete sa odhlásiť z jeho odberu kliknutím na „Odhlásiť z odberu" na konci ktoréhokoľvek newslettera, ktorý ste od nás nedávno obdržali.

Ak neskôr zmeníte Váš názor a budete sa chcieť na jeho odber opäť prihlásiť, môžete tak urobiť rovnako ako v minulosti. Žiaľ, v prípade opätovného prihlásenia na odber newslettera už neobdržíte uvítaciu zľavu.

Ak si neviete spomenúť na Vaše prihlasovacie heslo, nezúfajte, do Vášho účtu sa dostanete v priebehu niekoľkých minút.

Prejdite na prihlasovaciu stránku a kliknite na „Zabudli ste heslo? Kliknite sem". Vyplňte Vašu e-mailovú adresu a my Vám odošleme e-mail s odkazom, na ktorom si budete môcť okamžite vytvoriť nové heslo.

Mrzí nás, ak niekedy pri Vašej objednávke narazíte na problém s platbou.

Prosím, vždy sa uistite, že sú všetky informácie, ktoré je potrebné v kroku Platba vyplniť, správne. Napr. číslo karty, e-mailová adresa, meno, atď. Ak Váš problém s konkrétnym typom platby aj naďalej pretrváva, najjednoduchším spôsobom ako dokončiť Váš nákup je zvoliť iný spôsob platby.

V prípade, že je Vaša platba stále neúspešná alebo iný spôsob platby zvoliť nechcete, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám čo najviac detailov, aby sme tento problém mohli spoločne vyriešiť čo najskôr.

Ak sa vám vo Vašej e-mailovej schránke nedarí nájsť potvrdenie Vašej objednávky, postupujte nasledovne:

• Skontrolujte sekciu "Nevyžiadaná pošta" alebo iné filtre, ktoré vo Vašej e-mailovej schránke používate, napr. "Reklamy", či "Spam" (najmä v prípade emailovej adresy registrovanej na platforme GMAIL)
• Uistite sa, že ste vašu objednávku úspešne odoslali, t.j. platba bola akcepetovaná.

Ak ani naďalej neviete nájsť Vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní Vašich osobných údajov urobili chybu v e-mailovej adrese alebo Vaša platba bola z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade, prosím, kontaktujte náš Zákaznícky servis a čo najpresnejšie nám opíšte Váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr.

Všetky modely z našej eyerim collection obdržíte približne v rámci 14 pracovných dní.

Dioptrické sklá sa začnú vyrábať a zabrusovať do Vami zvoleného rámu takmer okamžite po vytvorení Vašej objednávky na našej stránke. Hneď po ich výrobe poputujú priamo do Vašich rúk.

Každý produkt z eyerim collection, ktorý si u nás zakúpite, doručujeme priamo do Vašich rúk v originálnom balení spolu s originálnym príslušenstvom. Balenie obsahuje pevné ochranné púzdro čiernej farby, čiernu čistiacu handričku a okuliare, ktoré ste si vybrali.

Áno, samozrejme. Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia a plnej refundácii modelov eyerim collection u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť do 30 dní od doručenia.
Viac detailov o tom, ako prebieha vrátenie, nájdete tu.

Pri výbere dioptrických okuliarov z eyerim collection si aktuálne môžete vybrať z nasledujúcich platobných metód:

• Kreditná/Debetná karta
• GoPay

Online platby sú u nás bleskovo rýchle a jednoduché. Vaša bezpečnosť je pre nás prioritou, a práve preto sú Vaše údaje u nás v bezpečí. Všetky platby sú uskutočnené prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najnovšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť podvodov.

Faktúru vystavujeme pre každú eyerim objednávku a modely eyerim kolekcie nie sú výnimkou.

Faktúru nájdete v elektronickej podobe v prílohe potvrdzovacieho e-mailu po odoslaní Vašej objednávky.

Každá šošovka je vyrobená technológiou Hard Multi Xtra, ktorá zahŕňa viacero exkluzívnych vlastností. Sklá sú:

• odolné voči poškriabaniu
• odolné voči šmuhám
• odolné voči prachu
• antireflexné
• obsahujú UV filter

Všetky tieto technológie sú zahrnuté v cene dioptrických okuliarov z eyerim collection.

Ak sa Vám tieto technológie zdajú byť málo, máte k dispozícii takisto ďalšie vylepšenia: ochranu proti modrému svetlu, fotochromatické sklá (samozatmavovacie), prípadne si môžete zvoliť slnečné dioptrické sklá alebo ich vylepšenú verziu s polarizačnou technológiou. Prosíme, majte na pamäti, tieto extra vylepšenia nie sú zahrnuté v cene okuliarov z eyerim collection.

Žiaľ, nie. Všetky produkty z našej kolekcie sú vyrábané iba v jednej univerzálnej veľkosti, ktorá sedí väčšine ľudí.

U iných predajcov okuliarov sa stretnete s dlhým logistickým procesom, kedy dioptrické okuliare putujú od výrobcov, distribútorov a ďalších predajcov, až kým sa dostanú priamo k Vám. Taký proces prirodzene stojí viac, so všetkými distribučnými poplatkami, nákladmi, a pod.

Tým, že sme v eyerim vynechali všetkých spomenutých sprostredkovateľov a riešime všetko sami, môžete si tak teraz kúpiť kvalitné dioptrické okuliare za oveľa nižšiu cenu.

Na výrobu rámu sa používajú 4 rôzne materiály: acetát, kov, plast a titán.

Acetát je materiál vyrobený z obnoviteľných zdrojov. Je ľahký a zároveň silný, odolnejší v porovnaní s klasickým plastovým materiálom.
Kov je pevný materiál odolný voči korózii, ktorý je navyše aj tvárny.
Plast je cenovo výhodný a patrí medzi ľahké materiály dostupné vo viacerých farebných prevedeniach.
Titán sa radí medzi extra odolné materiály. Titánové rámy sú flexibilné, po ohnutí sa vrátia do pôvodného tvaru.

Záručná doba na každý zakúpený produkt je 2 roky. Záruka sa vzťahuje na všetky výrobné chyby, a to bez výnimky. Nevzťahuje sa však na poškodenia rámu alebo skiel spôsobených bežným každodenným nosením ani na akékoľvek mechanické poškodenie. Ak si želáte uplatniť svoju záruku, zaregistrujte svoju požiadavku tu.

Po registrácii reklamácie na Vašu emailovú adresu obdržíte REKLAMAČNÝ FORMULÁR s ďalšími pokynmi na odoslanie balíka s reklamovaným produktom. Vytlačte si, prosím, formulár a postupujte podľa pokynov na odoslanie.

Akonáhle obdržíme zásielku s reklamovaným produktom, odošleme ho priamo výrobcovi na posúdenie reklamácie. Majte, prosím, na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Ak máte problémy s vyplnením online reklamácie, skontrolujte, prosím, či:

• číslo objednávky a emailová adresa sa zhodujú s tými, ktoré boli vyplnené pri zadávaní objednávky a neobsahujú zbytočné medzery či bodky. Skontrolujte, prosím, taktiež správnosť malých a veľkých písmen.
• objednávka nebola doručená pred viac ako 2 rokmi a záruka sa na ňu z toho dôvodu už nedá uplatniť

Ak ste skontrolovali tieto body a problémy s registráciou pretrvávajú, kontaktujte nás na adrese [email protected]

Reklamačný formulár bude priložený k e-mailu, ktorý obdržíte po zaregistrovaní reklamácie na našej webovej stránke.

Adresu na odoslanie reklamovaného tovaru nájdete v Reklamačnom formulári, priloženom k e-mailu, ktorý obdržíte po zaregistrovaní Vašej reklamácie.

Prosíme Vás, aby ste okuliare starostlivo zabalili a odoslali na túto adresu:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko


Balík môžete poslať prostredníctvom Vami zvolenej kuriérskej spoločnosti/služby, či taktiež poštou. Uschovajte si, prosím, potvrdenie o odoslaní alebo sledovacie číslo balíka pre prípad komplikácií. Po prijatí a spracovaní balíka Vás budeme kontaktovať prostredníctvom emailovej správy.

Akonáhle náš zákaznícky servis prijme a skontroluje Vašu zásielku, na Vašu emailovú adresu obdržíte informáciu o stave Vašej reklamácie. Doručenie a spracovanie balíka trvá spravidla do 10 pracovných dní.

Poznámka: Reklamačný proces môže trvať do 30 dní od prijatia zásielky s reklamovaným tovarom.

Navštívte našu predajňu počas otváracích hodín:

PO 09:30 - 19:30
UT 10:00 - 18:00
ST 09:30 - 19:30
ŠT 10:00 - 18:00
PI 10:00 - 18:00
SO 08:30 - 13:30
NE Zatvorené

Obedná prestávka je každý deň od 12:00 do 12:30

V prípade otázok nás môžete kontaktovať priamo na predajni na telefónnom čísle +421 915 774 755

Pokiaľ chcete vedieť, ktoré modely z našej online ponuky nájdete aj v kamennej predajni, pre výber dioptrických okuliarov kliknite TU, pre výber slnečných okuliarov TU.

V predajni však máme vystavené aj exkluzívne modely, ktoré aktuálne na webe nenájdete.

Bohužiaľ, momentálne nie je možné vyzdvihnúť si online objednaný tovar v kamennej predajni.

Áno, produkt zakúpený online môžete reklamovať priamo v kamennej predajni. Pred jeho odovzdním je však potrebné vyplniť Formulár na vrátenie a samotný tovar priniesť do predajne.

Áno, v našej kamennej predajni poskytujeme aj základný servis a drobné opravy okuliarov (narovnanie, dotiahnutie skrutiek, výmena sedielok), a to aj pre okuliare, ktoré neboli zakúpené cez eyerim. Náš profesionálne vyškolený personál vám ochotne poradí, či a ako sa dajú okuliare opraviť. Väčšie opravy, ako zlomený rám či letovanie, bohužiaľ, neposkytujeme.

Bohužiaľ, túto možnosť momentálne neposkytujeme.

Profesionálne meranie zraku je u nás bezplatné, treba sa naň však vždy vopred objednať.

Po vytvorení rezervácie vám prišiel potvrdzujúci email, priamo v ktorom nájdete aj link na zrušenie rezervácie. Pozor, rezerváciu je možné zrušiť najneskôr 24 hodín pred termínom vyšetrenia.

V prípade, že chcete vrátiť produkt zakúpený v našej kamennej predajni, postup je veľmi jednoduchý. Buď daný produkt vrátite priamo na predajni, alebo postupujte rovnako, ako pri vrátení produktu online. V prípade otázok neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na [email protected] alebo +421 232 195 370.

Krok 1 Okuliare dôkladne zabaľte do originálneho balenia, v ktorom vám boli doručené. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a obale, spolu so všetkými doplnkami, ako napríklad čistiaca handrička, okuliarové púzdro, certifikát originality, atď. V prípade vrátenia zabrúsených okuliarov musí vrátený produkt obsahovať aj plastové demo sklá.
Krok 2 Vyplňte online Formulár na vrátenie. Po vyplnení online formulára na vrátenie obdržíte číslo balíka vrátenia a heslo na váš email
Krok 3 Balík spolu s heslom, ktoré ste obdržali emailom prineste na ktorékoľvek podacie miesto spoločnosti Packeta (https://www.packeta.sk/en/pick-up-points).
Krok 4 Obsluhe nadiktujte heslo. Tá následne vytlačí etiketu potrebnú na podanie zásielky. Za odoslanie balíka nič neplatíte.
Krok 5 Akonáhle váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, o vrátení peňazí vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Vrátené objednávky spravidla spracujeme do 10 pracovných dní. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontakovať:

[email protected]

+421 232 195 370

Áno, samozrejme! Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

Viac detailov o tom, ako prebieha vrátenie, nájdete tu.

Ako všetko u nás na eyerim, vrátenie produktu je veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete urobiť, je okuliare dôkladne zabaliť do pôvodného originál balenia, v akom Vám boli doručené, a zaslať ich späť k nám na nasledovnú adresu:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

V prípade, že potrebujete vrátiť nesprávne alebo poškodené okuliare, kliknite sem. Urobíme všetko pre to, aby sme Váš problém vyriešili čo najskôr.

Ak potrebujete nový Formulár na vrátenie, kliknite sem.

Nižšie nájdete naše všeobecné podmienky pre vrátenie produktu:

•• Vrátiť je možné nepoužitý produkt v pôvodnom stave v lehote do 30 dní od jeho doručenia.
• Ak chcete produkt vymeniť za inú farbu/veľkost/model, pôvodnú objednávku musíte vrátiť a uskutočniť novú.
• Ak sa rozhodnete Vašu objednávku vrátiť, nie je potrebné nás kontaktovať. Všetko čo musíte urobiť, je vyplniť Formulár na vrátenie, ktorý nájdete v balíku a poslať nám ho späť spolu s produktom, ktorý chcete vrátiť.
• Hodnota produktu, ktorý vrátite, Vám bude refundovaná naspäť rovnakou formou, akou ste za objednávku platili.
• Dioptrické sklá vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne vyžadovať vrátenie peňazí, čo sa však nevzťahuje na reklamáciu, ak majú sklá výrobné vady.
• Za Vašu zásielku ste zodpovední do bodu, kedy balík dorazí späť k nám. Uistite sa, že balík zabalíte dôkladne, aby sa počas cesty nepoškodil.
• Produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, obsahovať všetky pôvodné visačky a doplnky a nesmie byť používaný.
• Vo výnimočných prípadoch, kedy vrátený produkt obdržíme poškodený alebo po lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia, vrátenie nemusíme akceptovať a produkt Vám môžeme vrátiť späť.
• Nie sme zodpovední za žiadne produkty, ktoré nám budú vrátené omylom. Ak si želáte, aby Vám bol takýto produkt vrátený naspäť, môžeme od Vás vyžadovať úhradu nákladov na odoslanie.
• Poštovné náklady za vrátenie produktu hradí zákazník.
• Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate, by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Pre prípad potreby si odložte potvrdenie o odoslaní zásielky.

Podrobný postup na vrátenie Vašej objednávky nájdete tu.

Je to jednoduché! Stačí postupovať podľa inštrukcií na formulári a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Hneď ako formulár vyplníte, zabaľte ho spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Nižšie nájdete príklad, ako by mal vyplnený formulár vyzerať:
how to use discount voucher

Ak sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteneho produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

V prípade, že máte záujem o iný model, farbu alebo veľkosť, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

Poštovné náklady spojené s vrátením produktu hradí zákazník. Poplatky za vrátenie produktu Vám budú preplatené len v takom prípade, kedy vraciate poškodený produkt.V prípade, že ste si pri objednávke zvolili platbu na dobierku, tento poplatok Vám pri následnom vrátení objednávky taktiež nebude refundovaný.

Nanešťastie, dioptrické sklá vyhotovené na základe individuálnych požiadaviek, nie je možné vrátiť, ani za ne žiadať vrátenie peňazí, čo však nevylučuje možnosť reklamácie, ak majú sklá výrobné vady.

Nanešťastie, dioptrické sklá vyhotovené na základe Vašich individuálnych požiadaviek, nie je možné bezdôvodne vrátiť a následne za ne žiadať vrátenie peňazí. To však neplatí v prípade reklamácie, ak majú sklá výrobné vady. V prípade vrátenia dioptrického rámu spolu so šošovkami, Vám budú vrátené peniaze len za okuliarový rám.

Ak si Vaše sklá chcete nechať, ale rám vrátiť, stačí nám ich poslať a my sa postaráme o zvyšok. Okuliare zašleme našim optikom, aby Vám sklá profesionálne z rámu odstránili a odošleme Vám ich späť na Vašu adresu. V žiadnom prípade Vám však neodporúčame sklá opätovne použiť. Sú vyrobené na mieru do konkrétneho rámu a v kombinácii s rámom inej veľkosti alebo tvaru by mohli Váš zrak poškodiť.

POZNÁMKA: Po prijatí objednávky okuliarového rámu s dioptrickými šošovkami vyhotovenými na mieru, nie je možné, v prípade zrušenia takejto objednávky, žiadať vrátenie peňazí za objednané sklá. A to ani v prípade, že objednávka ešte nebola vyexpedovaná.

Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Tento proces trvá spravidla 14 pracovných dní odo dňa odoslania zásielky.

Odporúčame Vám odložiť si potvrdenie o odoslaní zásielky, pokým zásielku nepríjmeme, aby ste jej cestu k nám mohli v prípade potreby sledovať.

Zabudli ste k vrátenému produktu priložiť Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náš tím, ktorý spracúva vrátené zásielky, pravdepodobne identifikuje Vašu objednávku na základe mena odosielateľa.

Akonáhle Váš vrátený produkt skontrolujeme a spracujeme, budeme Vás informovať prostredníctvom e-mailu. Vrátenie peňazí môžete následne očakávať v priebehu najbližších pracovných dní.

Vrátenie peňazí sme povinní uskutočniť do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy. Avšak, nie skôr, ako obdržíme vrátený produkt alebo potvrdenie o jeho odoslaní.

Dĺžka prevodu následne závisí od typu Vašej platobnej karty, účtu a podmienok Vašej banky. Vo väčšine prípadov však prevod peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane. Robíme všetko pre to, aby sa podobným situáciám predišlo a snažíme sa akékoľvek chyby identifikovať ešte predtým, ako sa okuliare dostanú do Vašich rúk.

Hneď ako zistíte, že je produkt poškodený, kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis a poskytnite nám nasledujúce informácie:
• číslo objednávky
• názov poškodeného produktu
• popis poškodenia alebo ideálne fotografiu, ktorá ho potvrdzuje

Akonáhle obdržíme Váš poškodený produkt, vrátime Vám poštovné náklady spojené s odoslaním produktu naspäť na našu korešpodenčnú adresu a hneď ako to bude možné, odošleme Vám náhradné nové okuliare v 100% stave.

Osobné vrátenie objednávok v tomto momente nie je možné. Pri vrátení Vašej objednávky sa riaďte postupom na vrátenie, ktorý nájdete tu.

Vrátenie peňazí prebieha elektronicky, bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku a rozhodnete sa ju vrátiť, kontaktujte, prosím, medzičasom náš Zákaznícky servis a zašlite nám nasledovné údaje:
• IBAN a SWIFT kód
• meno majiteľa bankového účtu
• adresu majiteľa bankového účtu

Akonáhle Vašu vrátenú zásielku príjmeme, spracujeme ju a o vrátení peňazí Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Prosím, majte na pamäti, že pri platbe na dobierku,neprebieha vrátenie peňazí nijak inak ako bankovým prevodom.

Aby sme mohli vyhodnotiť, či sa na Váš poškodený produkt vzťahuje záruka, prosím, pošlite nám emailom fotografiu produktu spolu s opisom poškodenia na [email protected] a my sa Vám obratom ozveme s ďalšími inštrukciami.

Akonáhle obdržíme produkt, ktorý chcete reklamovať, odošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Prosím, majte na pamäti, že tento proces môže trvať do 30 dní.

Ak vrátený produkt zahŕňa výrobné chyby*, postaráme sa o jeho výmenu za nový a bezchybný kus a odošleme Vám ho na naše náklady. V prípade, že sa produkt, ktorý sa rozhodnete reklamovať, už nevyrába, vrátime Vám zaň peniaze. Upozorňujeme, že doručenie náhradných produktov, ktoré nemáme momentálne na sklade, môže trvať niekoľko dní.

* Výrobné chyby sú nedostatky vzniknuté počas procesu výroby z dôvodu nedodržania štandardov výrobcu pre daný typ produktu (chybné pánty, blednutie farieb, atď.). Za výrobné chyby sa nepovažujú nedostatky týkajúce sa dizajnových vlastností produktu. Za výrobné chyby sa taktiež nepovažujú poškodenia spôsobené vlastným zapríčinením alebo nesprávnou manipuláciou produktu.

Neviete nájsť Váš Formulár na vrátenie? Nerobte si starosti, náhradný formulár na stiahnutie nájdete tu.

Stačí postupovať podľa inštrukcií a uistiť sa, že vyplníte všetky informácie správne. Takto nám pomôžete Vašu vrátenú objednávku spracovať rýchlejšie. Formulár, prosím, zabaľte spolu s produktom, ktorý nám chcete vrátiť a odošlite nám ho na našu korešpondenčnú adresu.

Zákaznícky servis

Náš zákaznícky servis je tu pre Vás každý pracovný deň.
Zakaždým si prečítame všetky Vaše otázky a odpovieme na ne v priebehu 48 hodín.

eyerim Logo eyerim
+421 232 195 370 Pon - Pia, 8:00 - 16:30

Korešpondenčná adresa:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Adresa sídla:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
052 01, Spišská Nová Ves
Slovensko

IČO: 47 970006
DIČ: 2024164153
IČ DPH: SK2024164153
Spoločnosť zapísaná v registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vl. č. 36601/V.

Kamenná predajňa

Tel. číslo: 0915 774 755
Otváracie hodiny:
PO
09:30 - 19:30
UT
10:00 - 18:00
ST
09:30 - 19:30
ŠT
10:00 - 18:00
PI
10:00 - 18:00
SO
08:30 - 13:30
NE
Máme zatvorené
Prestávka
12:00 - 12:30
Viac informácií nájdete tu.

Áno. eyerim ponúka na všetky produkty doručenie úplne zadarmo - priamo k Vaším dverám.

Majte však na pamäti, že náklady na vrátenie produktu, hradí zákazník.

Pripomíname, že dobierka nie je spôsob doručenia. Všetky objednávky odosielame kuriérskou spoločnosťou a doručenie je bezplatné.

Výberom dobierky si volíte spôsob, akým chcete za objednávku zaplatiť, nie spôsob, akým chcete, aby bola objednávka doručená. Pri odoslaní do vybraných krajín sa za dobierku účtuje poplatok.

Získajte uvítaciu zľavu

Nenechajte si ujsť skvelé ponuky alebo novinky a prihláste sa na odber newslettru eyerim!

Nákup na eyerim.sk
Doprava zdarma už od 70,00 €
Dobierka
Bezstarostné vrátenie
Sme autorizovaný predajca
Virtuálne zrkadlo
Zdieľať