Štvrtý ročník súťaže Bloger Roka sa mohol tento rok pochváliť obrovským záujmom, keďže len po pár dňoch od začiatku súťaže bolo nominovaných viac ako 200 blogov, video blogov (vlogov) a instagramových profilov. A náš eyerim blog bol taktiež jedným z nominovaných!
Vyhlasovateľmi tohtoročnej súťaže BLOGER ROKA® bola agentúra Content Agency v kolaborácií s partnermi súťaže. Súťaž mala 9 kategórií, v ktorých súťažilo obrovské množstvo skvelých slovenských bloggerov, či už rokmi skúsených alebo nováčikov. Hlasovať za favorita v online svete sa dalo jednoducho SMS správami a výťažok z hlasovania bol celý venovaný nadácií Križovatka.
Do finále Blogera Roka postúpil ten influencer, ktorý dostal najviac hlasov. No pre tých, ktorým sa pošťastilo v SMS hlasovaní menej, sa vyskytla možnosť Divokej Karty. Divoká Karta bola udelená porotcami - z každej kategórie postúpili do finále ďalšie štyri blogy, takže do finále sa nakoniec prebojovalo 10 influencerov z každej kategórie.
Nášmu eyerim blogu sa v SMS hlasovaní veľmi nepošťastilo a keď sme si už mysleli, že tento rok je všetko stratené, prišlo pre nás obrovské prekvapenie prostredníctvom spomínanej Divokej Karty. eyerim blog sa dostal naspäť do hry vďaka porotcovi Róbertovi Slovákovi, prezidentovi Klubu reklamných agentúr, ktorému sme samozrejme veľmi vďační za prejavenú dôveru, že postúpiť si zaslúžime!
22. júna 2018 boli vyhlásené výsledky v kategórií Company, kde sme boli jedným z finalistov. Neboli sme síce na 1. mieste, ale perfektné 2. Miesto nás ako nováčikov vo svete blogerov potešilo navlas rovnako!
ĎAKUJEME, Bloger Roka!
Budeme makať na tom, aby sme si Vašu pozornosť zaslúžili aj budúci rok.